.فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 158 عدد شامپوی حاوی مواد مخدر از نوع تریاک از دو دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد

علی کریمی اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل محور مواصلاتی به دو دستگاه خودروی سواری با پلاکهای غیربومی مشکوک شدند.
وی بیان کرد: پلیس پس از ایست کامل اقدام به بررسی قانونی از خودروها کرد که در بازرسی تکمیلی 158 عدد شامپوی حاوی مواد مخدر از نوع تریاک از این دو خودرو کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله به یکی از استانهای شمالی کشور را داشتند، گفت: مقدار مواد کشفشده بیش از 10 کیلوگرم اعلام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دو متهم نیز در این راستا دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/