01:53

2026/06/27

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

مسمومیت هشت نفر بر اثر نشت مونوکسیدکربن در تالار پذیرایی دامغان

ساناز دعاجو- نشت گاز مونوکسیدکربن در یک تالار پذیرایی در دامغان شامگاه سه‌شنبه موجب مسمومیت هشت نفر شد و تعدادی از آنان با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

نشت گاز مونوکسیدکربن در یک تالار پذیرایی در دامغان شامگاه سه‌شنبه موجب مسمومیت هشت نفر شد و تعدادی از آنان با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

نشت گاز مونوکسیدکربن در یک تالار پذیرایی در دامغان شامگاه سه‌شنبه موجب مسمومیت هشت نفر شد و تعدادی از آنان با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از تالارهای پذیرایی دامغان در ساعت 22:54 شامگاه سه‌شنبه 22 آبان 1404 باعث مسمومیت هشت نفر از حاضران شد.

کارن یحیایی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این حادثه، چهار نفر توسط چهار دستگاه آمبولانس اعزامی به مراکز درمانی منتقل شدند و چهار نفر دیگر نیز به‌صورت سرپایی به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با اشاره به انجام اقدامات درمانی لازم برای همه مصدومان افزود: خوشبختانه وضعیت عمومی افراد حادثه‌دیده رضایت‌بخش گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن