به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، فرجالله ایلیات، معاون استاندار سمنان، در جمع خبرنگاران در محل استانداری سمنان اعلام کرد: مدارس شهرستان در روز دوشنبه دهم آذرماه غیرحضوری خواهد بود.
وی افزود: این تصمیم شامل همه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان است و ارتباطی با دانشگاهها و ادارات ندارد.
ایلیات با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی برای ادامه غیرحضوری شدن مدارس در روزهای آینده گرفته نشده است، از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار را تنها از مراجع رسمی و خبرگزاریها دنبال کنند.
بازدید: 74