فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه 3.8 ریشتری در شمال غربی شهرستان خبر داد و گفت: کانون این زمین لرزه شهر مجن بوده است.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه زمین لرزهای به بزرگی 3.8 ریشتر مجن در شهرستان شاهرود را لرزاند، بیان کرد: این زلزله بامداد سهشنبه ساعت 00:36:50 در شمال غربی شاهرود رخ داد و کانون آن 17 کیلومتری مجن اعلام شده است.
وی با بیان اینکه این زلزله در عمق 6 کیلومتری زمین بوده است، تاکید کرد: هیچ آسیبی به مناطق همجوار کانون زلزله نرسیده است.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه این زلزله جای نگرانی برای مردم ندارد، گفت: در تماس با مسئولان محلی مراتب وقوع زمین لرزه پیگیری شده است.
بازدید: 129