به گزارش پایگاه خبری صبح بخیرنیوز، احمد عجم در آیین تودیع و معارفه فرماندار شاهرود در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: پروژههای نیمهتمام و کارهای روی زمینمانده در بخشهای مختلف همچنان یکی از چالشهای جدی شهرستان محسوب میشود و باید با تدبیر و سرعت بیشتری پیگیری گردد.
او با اشاره به اهمیت بخشهایی همچون مسکن، راه، کشاورزی و بهداشت، افزود: این حوزهها نباید مغفول بمانند و لازم است با مطالعه دقیق و اقدام فوری به نتیجه برسند.
آب، اولویت اصلی شاهرود
عجم با تأکید بر اینکه «آب» از مهمترین مسائل کنونی شاهرود است، گفت: حل این مشکل نیازمند همدلی مردم و حمایت جدی مسئولان در سطوح شهرستانی، استانی و ملی است.
وی همچنین خواستار تفویض اختیارات بیشتر از سوی استانداری به فرمانداری شاهرود شد و افزود: اجرای سیاستهای دولت چهاردهم باید بدون تأثیرپذیری از گرایشهای سیاسی دنبال شود.
انسجام و استفاده از ظرفیت نخبگان
نماینده شاهرود و میامی در مجلس، انسجام و توسعه منابع انسانی را دو راهبرد اصلی برای پیشرفت شهرستان دانست و تأکید کرد: استفاده از توان نخبگان و جوانان شاهرود باید بهطور ویژه در دستور کار فرماندار جدید قرار گیرد.
در پایان این مراسم، محمدحسن آصفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان شاهرود معرفی و از خدمات ابوطالب جلالی قدردانی شد.