رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: نحوه برخورد مناسب کارکنان دستگاه قضایی با مراجعان، تسریع در امور و گرهگشایی در روند رسیدگی به پروندههای قضایی مردم ارزیابی میشود.
محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از انجام ۲۶ هزار و ۵۰۷ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان در ۹ ماه ابتدای سال خبر داد و افزود: بنا به تأکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر برقراری ارتباط مستحکم و پایدار با شهروندان و در اجرای سیاستهای سند تحول و تعالی قضایی، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه، ۲۶ هزار و ۵۰۷ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: حفظ کرامت مراجعان و خدمترسانی بدون منت به مردم، رسالت دستگاه قضایی استان است و با برنامهریزی مدون انجامشده، ادامه رویکرد گفتوگوی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در سراسر استان تداوم خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان سمنان اضافه کرد: از گفتوگوهای مردمی نتیجهمحور، دو هزار و ۴۸ مورد گفتوگو توسط اینجانب و ۲۴ هزار و ۴۵۹ مورد دیگر به همت مسؤولان قضایی مرکز استان، رؤسا و دادستانهای عمومی و انقلاب حوزههای قضایی سراسر استان سمنان انجام شده است.
عبداللهی به امور مورد توجه در مطالبات مردمی اشاره و عنوان کرد: در ملاقاتهای مردمی، نقاط ضعف و قوت عملکرد کارکنان قضایی و اداری استان از نحوه برخورد مناسب با مراجعان، تا تسریع و گرهگشایی در روند رسیدگی به پروندههای قضایی آنان پیگیری میشود.
وی خاطرنشان کرد: ملاقاتهای مردمی در دستگاه قضایی استان سمنان بهصورت نوبتدهی قبلی با مراجعه به سامانه نوبتدهی قضایی در تارنمای دادگستری کل استان سمنان به نشانی dadgostari-sm.eadl.ir با تعیین آخرین وقت مجاز توسط مراجعان اقدام و قبل از برگزاری ملاقات با برقراری ارتباط تلفنی با مردم نحوه انجام ملاقات مشخص و همچنین امکان ارائه مطالب شهروندان ارجمند در بستر فضای مجازی در صفحه روبیکا و کانال ایتا به نشانی abdolahi_dadsm فراهم شده است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.