به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، سردار سیدعلی میر احمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی پراید در گرمسار، موضوع بهسرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در صحنه تحقیقات را آغاز کردند.
وی افزود: کارآگاهان با انجام بررسیهای فنی و تخصصی، موفق شدند در کمتر از یک شبانهروز سرنخهای مهمی از سارقان به دست آورند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: محل اختفای متهمان در تهران شناسایی شد و با همکاری پلیس پایتخت، دو سارق طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
میر احمدی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به سمنان، در بازجوییها به انجام 40 فقره سرقت شامل سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: با دستور مقام قضائی، هر دو متهم روانه زندان شدند و پرونده آنها در حال طی مراحل قانونی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان تأکید کرد: هیچ راه فراری برای مجرمان وجود ندارد و پلیس با هوشیاری کامل و بدون اغماض با سارقان و متخلفان برخورد خواهد کرد.