01:58

2026/06/24

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

جشنواره رجایی، فرصت خدمت‌رسانی و ارتقای عملکرد مدیران در استان سمنان

حامد علایی- استاندار سمنان جشنواره رجایی را فرصتی برای ارتقای کیفیت عملکرد مدیران، تقویت صداقت و ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم دانست.

استاندار سمنان جشنواره رجایی را فرصتی برای ارتقای کیفیت عملکرد مدیران، تقویت صداقت و ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم دانست.

استاندار سمنان جشنواره رجایی را فرصتی برای ارتقای کیفیت عملکرد مدیران، تقویت صداقت و ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم دانست.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، محمدجواد کولیوند در مراسم جشنواره رجایی که در محل استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پذیرش مسئولیت فرصتی موقت برای خدمت به مردم است و این جشنواره می‌تواند انگیزه مدیران را افزایش دهد.

تأکید بر صداقت و شفافیت مدیریتی

وی با بیان اینکه صداقت و شفافیت پایه اصلی رشد مدیران است، تصریح کرد: هر اقدامی باید بر پایه خدمت به مردم بنیان‌گذاری شود.

استاندار سمنان افزود: برگزاری این جشنواره اثرگذاری مثبتی در اداره امور استان دارد و موجب می‌شود که مدیران برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای، با انگیزه بیشتری تلاش کنند.

مقایسه دستگاه‌ها و معرفی برترین‌ها

کولیوند بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف در این جشنواره با یکدیگر مقایسه می‌شوند و برترین‌ها معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در نهایت به پیشبرد اهداف توسعه استان سمنان کمک شایانی خواهد کرد.

ارزیابی دقیق و مستندسازی

استاندار سمنان با اشاره به سختی فرآیند ارزیابی دستگاه‌ها گفت: این ارزیابی با دقت، مستندسازی و رعایت انصاف انجام می‌شود تا عملکرد واقعی دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن