09:39

2026/06/25

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

افتتاح ۱۳ پروژه با حضور معاون سازمان راهداری کشور در شاهرود و میامی

۱۳ پروژه راهداری با حضور معاون سازمان راهداری کشور در شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ‌بر ۲۲۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

خداداد مقبلیان، معاون سازمان راهداری کشور در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی که با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت راه، زمینه‌ساز توسعه سایر فعالیت‌ها است.

وی افزود: 13 پروژه توسط سازمان راهداری در شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ‌بر 226 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون سازمان راهداری کشور با بیان اینکه بزرگراه‌ها، موتور محرکه توسعه همه جانبه قلمداد می‌شوند، عنوان کرد: سالانه بالغ‌بر 15 تا 20 میلیون مسافر و زائر از محور اصلی تهران- مشهد در حوزه استان سمنان تردد دارند.

مقبلیان با بیان اینکه 31 کیلومتر راه روستایی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ضریب برخورداری دو شهرستان شاهرود و میامی در بخش راه‌ها، همسان با ضریب برخورداری کشور است.

وی ادامه داد: در راستای بهبود عقب‌ماندگی و مشکلات موجود در بخش راه‌ها در میامی، اعتبارات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی تخصیص یافته و هزینه شده است.

معاون سازمان راهداری کشور تصریح کرد: 22 کیلومتر آسفالت گرم و روکش حفاظتی در راه‌های دو شهرستان میامی و شاهرود با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مقبلیان اضافه کرد: برای کاهش تصادفات و بالا بردن ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی استان سمنان، نسبت به حذف و اصلاح نقاط پرحادثه اقدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز عملیات اجرایی هشت پروژه با اعتباری بالغ‌بر 255 میلیارد تومان در بخش راهداری دو شهرستان میامی و شاهرود آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن