رحمان اشرفی، مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار بعد از ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون، 130 پروژه عمرانی برقرسانی برای توسعه زیرساختهای برقرسانی این شهرستان با صرف اعتباری به مبلغ 13 میلیارد و 33 میلیون ریال اجرا شده است.
وی افزود: بهمنظور تغذیه برق مشترکان جدید شهرستان گرمسار، 14 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و 55 کیلوولت آمپر نصب و بهرهبرداری شد.
مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار بیان کرد: از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، برای تأمین برق اشتراکهای جدید، سه هزار و 406 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط احداث شده است.
اشرفی ادامه داد: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، دو هزار متر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهرستان گرمسار به اجرا درآمده است.
وی تصریح کرد: بهمنظور حفظ و نگهداری و ارتقای پایداری خطوط برقرسانی، عملیات اصلاح هفت هزار و 543 متر شبکه توزیع برق به اجرا درآمده است.
مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: برای مشارکت در برنامههای گذر از پیک تابستان امسال، 137 اشتراک صنعتی، کشاورزی و جایگاه سیانجی با این مدیریت تفاهمنامه همکاری منعقد کردهاند.