به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، حسن پیوندی در نشست خبری با رسانهها اظهار داشت: «در شش ماه اول سال جاری، 19 میلیارد و 600 میلیون تومان برای 780 پرونده بیماران خاص و صعبالعلاج استان سمنان پرداخت شده است.»
وی افزود: بیماران بهرهمند شامل افرادی با نارسایی کلیه، هموفیلی، دیالیز، انواع سرطان تحت شیمی درمانی، ام اس و تالاسمی هستند و هزینههای درمانی آنها هم به صورت برخط و هم نقدی پرداخت شده است.
پیوندی خاطرنشان کرد که از کل مبلغ پرداختی، 16 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت برخط و سه میلیارد و 100 میلیون تومان به شکل نقدی انجام شده است و این اقدام در راستای تحقق عدالت درمانی و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان بوده است.
وی همچنین تصریح کرد: توسعه خدمات غیرحضوری در بخشهای درمانی از اولویتهای مهم تأمین اجتماعی استان سمنان است تا روند دسترسی بیماران به خدمات درمانی سریعتر و آسانتر شود.