20:44

2026/06/14

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

محمد نسیمی مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان شد

پریسا استقامت: معرفی مدیرکل تازه بهزیستی استان در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی
معرفی مدیرکل تازه بهزیستی استان در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی

به گزارش صبح بخیر نیوز، طی مراسمی رسمی با حضور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کل کشور در امور مجلس و استان‌ها، محمد نسیمی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان معرفی و جایگزین محمود منطقی شد.

این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی بهزیستی، مدیران کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.

در این آیین از خدمات و تلاش‌های بیش از سه ساله محمود منطقی تقدیر به عمل آمد و بر استمرار مسیر خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف، همچنین تقویت برنامه‌های توانمندسازی و حمایت اجتماعی تأکید شد.

محمد نسیمی که دارای مدرک دکترای علوم اجتماعی است، پیش از این مسئولیت‌هایی چون رئیس مجتمع توانبخشی 17 شهریور، معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان سمنان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار را در کارنامه خود دارد و اکنون به عنوان مدیرکل بهزیستی استان سمنان فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن