01:43

2026/06/24

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

«قطارهای بی‌توقف» دردسر بزرگ مسافران دامغان

پریسا استقامت- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف نکردن قطارهای مسافربری تهران و مشهد در این شهرستان، این موضوع را یک معضل جدی برای مسافران دانست.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف نکردن قطارهای مسافربری تهران و مشهد در این شهرستان، این موضوع را یک معضل جدی برای مسافران دانست.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف نکردن قطارهای مسافربری تهران و مشهد در این شهرستان، این موضوع را یک معضل جدی برای مسافران دانست.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، علی‌اکبر علیزاده‌برمی گفت: با وجود ایستگاه استاندارد و جمعیت قابل توجه دامغان، قطارهای مسافربری در این شهر توقف نمی‌کنند و این مسئله باعث شده مسافران برای سوار شدن به قطار مجبور شوند به شهرهای اطراف مانند شاهرود مراجعه کنند.

وی افزود: در نشست مشترک دولت و مجلس، تذکر جدی به وزیر راه و شهرسازی داده شد و در دیدار با ایشان بر ضرورت حل این مشکل تأکید گردید. علیزاده‌برمی اظهار داشت که وزیر راه قول پیگیری این موضوع را داده است.

نماینده دامغان همچنین با اشاره به حل مشکل توقف قطار در ایستگاه نیشابور پس از ورود وزیر راه، گفت: «اما چرا درباره دامغان اقدامی مشابه صورت نمی‌گیرد؟ این مسئله بر حساسیت مردم افزوده است.»

گفتنی است، قطارهای مسافربری به مقصد تهران و مشهد در حال حاضر تنها در سمنان، شاهرود و نیشابور توقف دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن