18:05

2026/06/19

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

راه‌اندازی «شورای معیشت» اقدامی مناسب برای تثبیت قیمت‌ها است

لیلا نیرنگی- امام جمعه میامی با تقدیر از دولت برای راه‌اندازی شورای راهبردی معیشت، این اقدام را گامی مؤثر در راستای تثبیت قیمت‌ها دانست و خواستار توجه ویژه دولت به مسائل معیشتی مردم شد.

امام جمعه میامی با تقدیر از دولت برای راه‌اندازی شورای راهبردی معیشت، این اقدام را گامی مؤثر در راستای تثبیت قیمت‌ها دانست و خواستار توجه ویژه دولت به مسائل معیشتی مردم شد.

امام جمعه میامی با تقدیر از دولت برای راه‌اندازی شورای راهبردی معیشت، این اقدام را گامی مؤثر در راستای تثبیت قیمت‌ها دانست و خواستار توجه ویژه دولت به مسائل معیشتی مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، حجت‌الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هیئت دولت، حل مشکلات معیشتی را در اولویت نخست مسئولان اجرایی قرار دادند.

وی افزود: معظم له صراحتاً اعلام کردند که مسئله امروز مسئولان، حل مشکلات معیشتی مردم است و در پاسخ به این مطالبه، دولت چهاردهم با ابتکار معاون اول رئیس‌جمهور ستاد راهبردی معیشت کشور را تشکیل داد.

عزیزی بیان کرد: این ستاد هماهنگی میان دستگاه‌های اقتصادی با هدف تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی افزود: شورای معیشت همچنین در زمینه تأمین اقلام اساسی و اقدامات شفاف برای بهبود شرایط معیشتی مردم فعالیت خواهد کرد.

امام جمعه میامی گفت: وظایف ستاد در پنج محور تقسیم شده که نخستین آن تثبیت قیمت‌ها است.

عزیزی تاکید کرد: تأمین پایدار کالا، انضباط بازار، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و شفافیت و پاسخگویی دیگر اهداف این ستاد هستند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی شفاف برای موفقیت ستاد ضروری است و دولت باید به مردم توضیح دهد چه اقداماتی صورت گرفته و منابع در چه بخش‌هایی هزینه شده‌اند.

عزیزی افزود: انتشار گزارش هفتگی از وضعیت قیمت‌ها، میزان بازرسی‌ها، پرونده‌های تخلف و روند اجرای کالابرگ باعث افزایش اعتماد مردم به اقدامات دولت می‌شود.

وی در پایان خواستار پیروی همه مسئولان از این رویه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن