10:26

2026/06/13

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

تعطیلی ۸۴۲ واحد صنفی ناقض دستورالعمل‌های کرونایی در سمنان

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: ۸۴۲ مورد پلمب واحدهای صنفی و ۵۹۵ مورد معرفی واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی در راستای نظارت بر دستورالعمل‌های کرونایی در این استان انجام شد.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: 842 مورد پلمب واحدهای صنفی و 595 مورد معرفی واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی در راستای نظارت بر دستورالعمل‌های کرونایی در این استان انجام شد.

 

حجت‌ا‌لله ولی‌پوری‌اصلانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: این کمیته نقش خوب و توانایی در بحث بازرسی و نظارت از ابتدای همه‌گیری کرونا داشته است.

او گفت: 41 جلسه رسمی کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی با مصوبات مرتبط تشکیل شده و نظارت لازم بر اجرای مصوبات صورت گرفته است.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای سال 1400 تا پایان شهریورماه سال جاری، 12 هزار و 523 مورد بازرسی و نظارت در حوزه‌های مختلف در بحث بیماری کرونا انجام گرفت.

ولی‌پوری‌اصلانی بیان کرد: سه کارگروه ذیل این کمیته از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا مشغول فعالیت هستند.

او گفت: از ابتدای سال 1399 تا پایان شهریور امسال، 69 هزار مورد بازرسی، 842 مورد پلمب واحدهای صنفی، 595 مورد معرفی به تعزیرات حکومتی، 1150 مورد معرفی به اماکن و هفت هزار و 685 صدور اخطار توسط این کمیته انجام شده است.

علی خداداد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان هم در این نشست گفت: ابلاغ مصوبات قرارگاه ملی و استانی در طول مدت همه‌گیری کرونا توسط این کمیته انجام شده و همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه 88 جلسه قرارگاه ملی و 58 جلسه قرارگاه استانی تاکنون برگزار شده است، گفت: 339 مصوبه به دستگاه‌ها اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها تاکنون در بحث مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

رئیس کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: دو مورد گزارش مکتوب از وضعیت استان و اقدامات انجام شده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده معین هیأت دولت در بحث کرونا در استان ارائه شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن