13:50

2026/06/25

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

برداشت لوبیا از مزارع میامی آغاز شد

برداشت لوبیا از مزارع میامی آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از آغاز برداشت محصول لوبیا در این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر محمدی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز برداشت محصول لوبیا در شهرستان میامی خبر داد و اظهار کرد: عمده لوبیای کشت‌شده در این شهرستان به‌صورت کشت دیم است.

وی با اشاره به منطقه کشت‌شده لوبیا در شهرستان میامی بیان کرد: عمده کشت لوبیا در منطقه کالپوش و به‌صورت دیم انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی تصریح کرد: از سطح زیرکشت لوبیا در این شهرستان 550 هکتار لوبیاچیتی، 200 هکتار لوبیا سفید و 150 هکتار لوبیا قرمز است.

محمدی اضافه کرد: طبق بررسی‌ها، میانگین عملکرد تولید محصول لوبیا در هر هکتار 400 کیلوگرم برآورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز 360 تن محصول لوبیا از مزارع شهرستان میامی برداشت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن