به گزارش صبح بخیر نیوز، سردار موسی حسینی در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: اجرای طرحهای امنیتمحور مانند «آرامش»، با هدف مقابله با مجرمان، پاکسازی مناطق آلوده و تأمین امنیت پایدار شهروندان بهصورت مستمر ادامه دارد.
وی با اشاره به تمرکز این مرحله از طرح در نقاط جرمخیز و حاشیهای افزود: در جریان عملیاتهای چهارروزه، 229 نفر شامل خردهفروشان، قاچاقچیان و معتادان متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 94 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات همچنین دو باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و پنج خودروی متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.
حسینی همچنین به کشف 364 عدد انواع قرص روانگردان اشاره کرد و افزود: پلیس استان با اجرای مستمر طرحهای انتظامی و اطلاعاتی، با جدیت در مسیر مبارزه با ناامنی و آسیبهای اجتماعی گام برمیدارد.
وی در پایان با تأکید بر تداوم این اقدامات گفت: هدف پلیس از اجرای طرح «آرامش»، بازگرداندن احساس امنیت به محلات و جلوگیری از فعالیت باندهای سازمانیافته مواد مخدر است.