محسن لشگری در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان از بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج خبر داد و بیان کرد: اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت با هزینه 22 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی سال 1400 یکی از پروژههای عمرانی راه روستایی شهرستان سرخه به شمار میرود که به زودی تکمیل و به بهرهبرداری خواهد رسید.
وی افزود: این پروژه به طول دو هزار و 300 متر با اعتباری از محل پروژههای مطالعه و رفع نقاط پرحادثه در محورهای روستایی شهرستان سرخه و بهسازی و روکش آسفالت محور جمشیدآباد، ایج و امامزاده عبدالله انجام شده است.
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سمنان بیان کرد: در حال حاضر عملیات بسترسازی، خاکبرداری، خاکریزی، زیراساس و آسفالت گرم در محدوده رمپ ورودی و خروجی به محور اصلی و بخشی از راه روستایی موجود که دارای نقص در رویه بوده، در دست تکمیل است.
لشگری با بیان اینکه بهسازی و آسفالت این محور با اختصاص سهمیه قیر از منابع ملی بوده، تصریح کرد: اجرای آسفالت گرم این محور با هدف بالا بردن شاخص راه آسفالته روستایی با اعتباری که برای آسفالتریزی آن لحاظ شده است ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه انجام عملیات با سرعت مطلوبی در حال اجراست گفت: با اتمام این عملیات ضمن ارتقا ایمنی شاهد بهبود وضعیت محور روستایی ایج و افزایش کیفیت خدمت رسانی خواهیم بود