16:06

2026/06/26

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

یک هزار نفر از مردم شاهرود به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

لیلا نیرنگی: فرماندار شاهرود از برنامه‌ریزی گسترده برای اعزام هزار نفر از مردم این شهرستان به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد و گفت: تمهیدات کامل برای اعزام، حمل و نقل و حضور پرشور زائران فراهم شده است.

فرماندار شاهرود از برنامه‌ریزی گسترده برای اعزام هزار نفر از مردم این شهرستان به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد و گفت: تمهیدات کامل برای اعزام، حمل و نقل و حضور پرشور زائران فراهم شده است.

فرماندار شاهرود از برنامه‌ریزی گسترده برای اعزام هزار نفر از مردم این شهرستان به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد و گفت: تمهیدات کامل برای اعزام، حمل و نقل و حضور پرشور زائران فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود اعلام کرد که در کنار برگزاری ویژه‌برنامه‌های تبیینی، سخنرانی و فضاسازی شهری، اعزام علاقمندان به مرقد امام راحل امسال نیز به شکل گسترده انجام می‌شود.

وی افزود: «این اعزام‌ها به دو صورت گروهی با وسایل نقلیه عمومی و خانوادگی با وسایل نقلیه شخصی انجام می‌شود.»

جلالی با اشاره به مشارکت فعال دستگاه‌های مختلف در این روند تصریح کرد: «حمل و نقل و راهداری، سپاه شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت شهری و شهرداری همگی در تسهیل و کمک به انتقال زائران همکاری دارند.»

وی تاکید کرد که در داخل شهرستان نیز مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور گسترده مردم در مساجد و نقاط مختلف از جمله مجن و بسطام برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب در روزهای 13، 14 و 15 خردادماه در مساجد شهرستان شاهرود و نماز جمعه این شهر و سایر نقاط برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن