10:34

2026/06/22

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

شاهرود در مسیر توسعه؛ نماینده مجلس: حرکت سریع و مستمر ضروری است

لیلا نیرنگی- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان، گفت: شاهرود برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند حرکتی سریع، مستمر و هماهنگ به سمت توسعه است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان، گفت: شاهرود برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند حرکتی سریع، مستمر و هماهنگ به سمت توسعه است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های شهرستان، گفت: شاهرود برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند حرکتی سریع، مستمر و هماهنگ به سمت توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیرنیوز، احمد عجم در آیین تودیع و معارفه فرماندار شاهرود در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام و کارهای روی زمین‌مانده در بخش‌های مختلف همچنان یکی از چالش‌های جدی شهرستان محسوب می‌شود و باید با تدبیر و سرعت بیشتری پیگیری گردد.

او با اشاره به اهمیت بخش‌هایی همچون مسکن، راه، کشاورزی و بهداشت، افزود: این حوزه‌ها نباید مغفول بمانند و لازم است با مطالعه دقیق و اقدام فوری به نتیجه برسند.

آب، اولویت اصلی شاهرود

عجم با تأکید بر اینکه «آب» از مهم‌ترین مسائل کنونی شاهرود است، گفت: حل این مشکل نیازمند همدلی مردم و حمایت جدی مسئولان در سطوح شهرستانی، استانی و ملی است.

وی همچنین خواستار تفویض اختیارات بیشتر از سوی استانداری به فرمانداری شاهرود شد و افزود: اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم باید بدون تأثیرپذیری از گرایش‌های سیاسی دنبال شود.

انسجام و استفاده از ظرفیت نخبگان

نماینده شاهرود و میامی در مجلس، انسجام و توسعه منابع انسانی را دو راهبرد اصلی برای پیشرفت شهرستان دانست و تأکید کرد: استفاده از توان نخبگان و جوانان شاهرود باید به‌طور ویژه در دستور کار فرماندار جدید قرار گیرد.

در پایان این مراسم، محمدحسن آصفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان شاهرود معرفی و از خدمات ابوطالب جلالی قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن