مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از سرمازدگی باغهای زردآلو در این شهرستان خبر داد و گفت: سه هزار و 600 هکتار از باغها آسیب دید.
عباسعلی نهاردانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرمازدگی به باغهای زردآلوی این شهرستان خسارت زد.
وی به میزان خسارت وارد شده به باغهای زردآلوی شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: مجموع باغهای آسیبدیده از سرما سه هزار و 600 هکتار است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود با اشاره به میزان خسارت واردشده به کشاورزان شهرستان شاهرود بیان کرد: مجموع خسارت وارده به باغداران نیز دو هزار و 260 میلیارد ریال است.
نهاردانی خاطرنشان کرد: میزان آسیب به باغهای این شهرستان بین 35 تا 45 درصد برآورد شده است.
بازدید: 127