معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سمنان گفت: این اداره کل در ۶ ماه نخست امسال توانسته با رعایت کیفیت، در بازهای سریعتر از میانگین زمان پاسخگویی به شکایات، رضایت عموم مردم را کسب کند.
رضا رازقی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سمنان در گفتوگو با خبرنگاران ضمن تأکید بر وظیفه خطیر این اداره کل در نگهداری راهها و مدیریت حمل و نقل استان اظهار کرد: شفافیت و پاسخگویی سریع به مطالبات و رسیدگی به حقوق شهروندان از راهبردهای اساسی هستند.
وی اضافه کرد: در همین راستا سعی شده نسبت به پاسخگویی سریع به مطالبات مردمی با حساسیت برخورد شود؛ زیرا نقطه چالش زمانی ایجاد میشود که بین تکالیف، وظایف و اجرای آن تناسب درستی وجود نداشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سمنان افزود: این اداره کل در ۶ ماه نخست سال جاری توانسته با رعایت کیفیت پاسخگویی در بازهای سریعتر از میانگین زمان پاسخگویی به شکایات، رضایت عموم مردم را کسب کند.
رازقی همچنین نظام پاسخگویی را نوعی مبادله بین دولت و مردم دانست و ادامه داد: پاسخگویی سریع و بهموقع به سؤالات، نیازها و تسریع در فرآیند انجام امور با استفاده صحیح از تکنولوژی اطلاعاتی امکانپذیر است که در این زمینه نیز سعی شده با پاسخگویی مستقیم ارائه خدمات به اربابرجوع بهبود یابد.
وی داشتن جامعهای زنده و پرنشاط را در گرو خدمترسانی بهموقع دانست و گفت: ارتقای سلامت اجتماعی، شکسته شدن فاصله بین مردم و مسؤولان، کاهش نارضایتی عمومی و تصحیح ذهنیتها و افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاه و جلب مشارکت آنان در عرصههای مختلف از اهداف نهضت خدمترسانی و پاسخگویی است که مورد توجه قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سمنان تأکید کرد: برای خدمترسانی کاملتر به مردم، مطالبات مردمی در بالاترین سطح پیگیری میشود و برای بهبود خدمات به اربابرجوع راهبردهای اساسی سازمان تداوم خواهد داشت.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.