به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، سردار سید موسی حسینی، فرمانده انتظامی استان سمنان، صبح سهشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای تشدید برخورد با سرقت از اماکن، طرحی سهروزه با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی، گشتزنیهای هدفمند و کنترل مناطق جرمخیز به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در نتیجه تلاش مأموران انتظامی و پلیس آگاهی، 24 سارق طی 72 ساعت دستگیر و 47 فقره سرقت نیز در این عملیاتها کشف شد.
سردار حسینی با تأکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخوردی قاطع، بازدارنده و عبرتآموز خواهد شد. وی خاطرنشان کرد که از ابتدای ماه جاری تاکنون، 86 فقره سرقت در استان کشف و 33 سارق به مراجع قضائی معرفی شدهاند.
فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با اشاره به نقش مردم در موفقیت اینگونه طرحها، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعاً موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
وی تأکید کرد: همکاری عمومی و آگاهی اجتماعی در کنار اقدام قاطع پلیس، مهمترین ابزارها برای پیشگیری و کاهش جرایم بهویژه سرقت هستند.