نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه دنبال احداث بیمارستان جدید در شاهرود هستیم، گفت: 100 میلیارد تومان بهمنظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد. علیاصغر خانی، نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح و کلنگزنی پروژههای بهداشتی و درمانی