به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، عباس گلرو در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به تلاشهای انجامشده برای رفع مشکلات آب شرب شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر بیان کرد: در دیداری با وزیر نیرو، ضرورت تأمین آب شرب این منطقه مورد تأکید قرار گرفت.
وی افزود: تخصیص این اعتبار 200 میلیارد تومانی میتواند به پیشرفت طرحهای تأمین و ارتقای کیفیت آب شرب در حوزه انتخابیه کمک شایانی کند.
گلرو همچنین از بازدید روند اجرای طرحهای تصفیه و تأمین آب در شهرستانهای تحت پوشش خود خبر داد و گفت: تصفیهخانه فاضلاب سمنان، شامل طرح ارتقا و ایستگاه پمپاژ سوکان، از جمله پروژههای در حال اجرای شرکت آبفا است.
وی افزود: احداث مخزن دو هزار مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ و ساختمان رصد و پایش تاسیسات آبفا پیشرفت خوبی داشته و در بازدیدهای اخیر، آخرین وضعیت این پروژهها مورد رصد قرار گرفته و تأکیدات لازم برای ادامه اجرای پروژهها انجام شده است.
نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه تأکید کرد: آب مهمترین مسئله استان سمنان در شرایط کنونی است و برای مدیریت صحیح آن نیازمند همت و اراده جمعی مسئولان و مردم هستیم.
وی خاطرنشان کرد که اجرای این پروژهها علاوه بر تأمین نیازهای شرب، به توسعه زیرساختهای استان کمک خواهد کرد و کیفیت زندگی مردم را ارتقا میبخشد.