02:02

2026/06/24

پایگاه خبری صبح بخیر نیوز

بهره‌برداری از ۳ کیلومتر راه روستایی در جنوب سمنان

حامد علایی- پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی «حسن‌آباد به دلازیان» سمنان به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی «حسن‌آباد به دلازیان» سمنان به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی «حسن‌آباد به دلازیان» سمنان به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، این مراسم با حضور استاندار سمنان، فرماندار شهرستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مدیران استانی و مقامات محلی صبح شنبه برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان، اجرای این طرح‌ها را علاوه بر تسهیل تردد روستاییان، در کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم منطقه مؤثر دانست.

احسان منصور کیایی با اشاره به عملیات اجرایی انجام شده گفت: بهسازی و روکش آسفالت 3 کیلومتر از محور روستایی حسن‌آباد به دلازیان شامل تعریض، زیرسازی و آسفالت انجام شد و اکنون مسیر آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این پروژه، ارتقاء ایمنی عبور و مرور و تسهیل ارائه خدمات به ساکنان منطقه بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: محور حسن‌آباد به دلازیان یکی از راه‌های مهم ارتباطی جنوب استان است و بهسازی آن تأثیر مستقیم در بهبود وضعیت حمل‌ونقل محلی دارد.

منصورکیایی با اشاره به اهمیت نگهداری راه‌های روستایی بیان کرد: راهداری استان به‌صورت مستمر پروژه‌های مشابهی را در دیگر نقاط در حال اجرا دارد تا تردد ایمن و راحت‌تر برای شهروندان فراهم شود.

وی در پایان اظهار داشت: اجرای چنین طرح‌هایی نه تنها کیفیت زندگی روستاییان را افزایش می‌دهد، بلکه فرصت‌های اقتصادی و توسعه محلی را نیز ارتقا می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن