به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، فرماندار میامی اعلام کرد: این پروژههای عمرانی نقش مهمی در توسعه زیرساختهای شهرستان خواهند داشت.
احمد خرم گفت: علاوه بر طرحهای عمرانی، هفت پروژه اقتصادی نیز در ایام هفته دولت در میامی افتتاح میشود.
وی افزود: مجموع اعتبارات طرحهای اقتصادی 12 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد شده است.
کلنگزنی 9 پروژه جدید در میامی
فرماندار میامی اظهار کرد: 9 پروژه جدید با اعتباری بالغ بر 268 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگزنی خواهد شد.
وی افزود: راه و شهرسازی شرق استان سمنان با چهار پروژه و 250 میلیارد تومان اعتبار بیشترین سهم را در میان طرحهای کلنگزنی دارد.
خرم ادامه داد: دو پروژه توزیع برق، دو پروژه دهیاریها و یک پروژه شهرداری میامی نیز در طول هفته دولت کلنگزنی میشود.
افتتاح طرحهای متنوع در حوزههای مختلف
فرماندار میامی بیان کرد: سه پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار 10 میلیارد تومان و یک پروژه توزیع برق با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح خواهند شد.
وی گفت: همچنین سه پروژه کمیته امداد با اعتبار 450 میلیون تومان در ایام هفته دولت آماده بهرهبرداری است.
خرم افزود: چهار پروژه عمرانی امور عشایر میامی با اعتباری معادل دو و نیم میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
پروژههای دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب
فرماندار میامی اظهار داشت: دو پروژه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اعتبار پنج میلیارد و 350 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح میشود.
وی گفت: هفت پروژه شرکت آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 670 میلیون تومان نیز در این ایام به بهرهبرداری خواهد رسید.
افتتاح 15 پروژه عمرانی دهیاریها
خرم اعلام کرد: دهیاریهای شهرستان میامی در مجموع 15 پروژه عمرانی را با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد و 366 میلیون تومان افتتاح میکنند.
وی تاکید کرد: اجرای این پروژهها باعث ارتقای زیرساختهای محلی و بهبود خدمات به شهروندان میشود.