به گزارش پایگاه خبری صبح بخیر نیوز، سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف 44 خودروی متخلف در محور شهمیرزاد–کیاسر در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: به دنبال افزایش حجم ترددها بهویژه در روز جمعه و بروز تخلفات حادثهساز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقتهای بیمورد و حرکات مارپیچ، تیمهای کنترل عملیات ترافیک جادهای به این محور اعزام شدند.
وی افزود: طی رصد فنی دقیق در این محور، با بیش از 300 راننده متخلف برخورد قانونی بهعمل آمد که از این میان، 44 خودروی متخلف توسط پلیس راه توقیف شد.
رئیس پلیس راه استان سمنان با تأکید بر اینکه حفظ امنیت ترافیکی محورهای استان، خط قرمز پلیس راه محسوب میشود، تصریح کرد: در ایام پایانی هفته، محورهای ییلاقی استان سمنان از جمله مسیر شهمیرزاد به کیاسر شاهد افزایش چشمگیر رفتوآمد هستند و همین موضوع منجر به بروز تخلفات بیشتری میشود.
بزرگی خاطرنشان کرد: پلیس راه استان سمنان با بهرهگیری از تمام ظرفیتها و حضور میدانی مؤثر، برخورد قاطع، مستمر و بدون اغماض با متخلفان و مخلان امنیت جادهای را در دستور کار خود قرار داده و اجازه نخواهد داد بیمبالاتی رانندگان، جان مردم را به خطر بیندازد.