هوشمندسازی و اصلاح فرآیندها در دستور کار اداره کل پست سمنان
معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان گفت: تنوع و نوآوری، توسعه بازار، هوشمندسازی و اصلاح و بازنگری فرآیندها در جهت جلب رضایت مشتری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
محمدحسن آقایی، معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان در جلسه شورای اداری این استان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان در توزیع موفق مرسولات و جلوگیری از رسوب مرسولات پستی، تحقق ۹۶.۴۹ درصدی امتیاز کیفیت در استان نسبت به ماه گذشته و تحقق پیشبینی ۹۸ درصدی درآمد را در جهت رضایتمندی و تکریم مشتریان حائز اهمیت دانست.
وی با بیان اینکه توزیع موفق مرسولات پستی در استان سمنان طی ماههای گذشته ۹۵.۶۳ درصد بوده است، افزود: با تلاش و همکاری کارکنان طی آبان ماه سال جاری توزیع موفق اداره کل پست استان به ۹۶.۴۹ درصد رسید.
معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان بر تلاش روزافزون رؤسا و کارکنان پست این استان بر افزایش کیفیت، توزیع موفق مرسولات، ترافیک و درآمد و همچنین نگهداشتن قراردادهای موجود بهمنظور افزایش میانگین نرخ پستی تأکید کرد.
آقایی با بیان اینکه پیشبینی درآمد پست استان سمنان ۹۵ درصد بوده است، بیان کرد: از این رو باید تمامی تلاش خود را با تنوع و نوآوری، توسعه بازار، هوشمندسازی و اصلاح و بازنگری فرآیندها در جهت جلب رضایت مشتری و حفظ وفاداری او به کار گیریم.
وی از لزوم تلاش روزافزون در جهت افزایش سرعت، دقت، کیفیت و توزیع مرسولات و نگهداشتن قراردادها تأکید کرد و گفت: با همدلی، تلاش بیشتر کارکنان، برنامهمحوری و مشتریمداری روزبهروز شاهد اعتلا و ارتقای پست استان سمنان در بخشهای مختلف خواهیم بود.
معاون اجرایی اداره کل پست استان سمنان با اشاره به لزوم رعایت حجاب بین کارکنان و ارائه نشدن خدمات به افراد بیحجاب گفت: طرح تکریم اربابرجوع باید سرلوحه رؤسا و کارکنان این مجموعه باشد.
آقایی در خصوص تعیین تکلیف مرسولات اینترنتی توسط موزعان بیان کرد: کارت سوخت یکی از مرسولات ویژهای است که باید توزیع آن بهروز شود و باید موازنه و تعیین تکلیف آن بهصورت مستمر در دستور کار روؤسای ادارات قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سرنامهرسان باید نظارت دقیق روی کار نامهرسانها داشته باشد، ادامه داد: سرنامهرسان موظف است از اظهارنظر غیرواقعی توسط نامهرسانها در فرآیند توزیع جلوگیری به عمل آورد و مانع از خاموش کردن GPS گوشی در اجرای دقیق و واقعی احراز نشانی شود و همچنین بر استفاده ۱۰۰ درصدی از دستگاه MPOS توسط نامهرسانها نظارت داشته باشد.
در این جلسه موارد دیگری همچون بهروزرسانی جدول آنالیز درآمد و هزینه استانی توسط کارشناس آمار، پیگیری و نظارت رؤسای ادارات بر اجرای صحیح قرارداد تعویض پلاک، نظارت کافی رؤسای ادارات بر توزیع نامهرسانها در قرارداد ابلاغیه و اخطاریه بانکها و اداره کار (مشاغل سخت)، بررسی و تحلیل سنجههای کیفی و برگزاری جلسات کیفیت به جهت ارتقای رتبه کیفی و درآمد، تعیین تکلیف مرسولات اینترنتی توسط نامهرسانها و پیگیری وصول مطالبات مطرح شد.
همچنین رؤسا و مسؤولان پست استان سمنان به بیان برنامههای خود در جهت کسب تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف پیشبینیشده در آذرماه ماه ۱۴۰۲ پرداختند.