معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان از کسب رتبه نخست این استان در پاسخگویی به شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ خبر داد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان از کسب رتبه نخست این استان در پاسخگویی به شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ خبر داد.
مهدی یحیایی اظهار کرد: بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان کشور در شهریورماه سال جاری، ازلحاظ رسیدگی به شکایات مردمی و رضایتمندی مردمی، استان سمنان بهصورت مشترک با استانهای خراسان جنوبی و یزد در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.
وی ادامه داد: استان سمنان در نظرسنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات، با ۱۰۰ درصد رضایتمندی مردمی در رتبه نخست کشوری قرار دارد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر بهعنوان یکی از اولویتهای این سازمان است.
یحیایی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرفکنندگان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی بهموقع به شکایات ضرورت دارد.