مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان گفت: برند سازی نقش مهمی در معرفی استان سمنان و جذب گردشگر دارد که باید به آن توجه شود.
امیر کرمزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان در جلسه هماندیشی توسعه گردشگری استان، با اشاره به اینکه پس از تأسیس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم توسط کشور چین و اعلام به ایران برای معرفی یکی از شهرهای ایران بهعنوان نماینده تمامی شهرهای کشور و عضو مؤسسه ائتلاف شهرهای جاده ابریشم، استانها و شهرهایی که در مسیر جاده ابریشم بودند؛ تقاضای عضویت در این ائتلاف را داشتند، گفت: شهر سمنان به دلیل اینکه ظرفیتهای گردشگری فراوانی دارد و برنامه جامعی نیز بهعنوان نماینده ایران در این ائتلاف ارائه کرده است، انتخاب و معرفی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان گفت: انتخاب سمنان بهعنوان یکی از شهرهای جاده ابریشم تأثیر بسزایی در برند سازی و معرفی هرچه بیشتر استان دارد.
کرمزاده افزود: فرهنگسازی در تأسیسات گردشگری و اماکنی که با گردشگران در ارتباط هستند و استانداردسازی تأسیسات گردشگری و حضور سرمایهگذاران خارجی در استان تأثیر مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دارد.
وی گفت: تعریف رویدادهای گردشگری و اجرایی شدن این رویدادها با همکاری سایر دستگاههای اجرایی در معرفی استان و جذب گردشگر تأثیرگذار است.
دستیار ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: تعیین یک شعار بر اساس شاخصههای استان در برندسازی و معرفی هر چه بهتر استان نقش مؤثری دارد.
مریم سلمانیان با اشاره به اینکه استان سمنان دارای جاذبههای تاریخی و طبیعی فراوانی است و تعیین نماد در شناخته شدن استان تأثیرگذار است، افزود: ایجاد کمپینهای حمایتی برای تبلیغات گسترده در زمینه حمایت از توانمندیهای گردشگری میتواند گامی مؤثر در این امر باشد.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.