در راستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات مخابراتی مردم شریف استان، مهندس دارائی با حضور در مرکز سامد استانداری سمنان، از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سؤالات و تماسهای مردمی پاسخ داد.
مدیر مخابرات منطقه سمنان، پس از استماع دقیق درخواستها و مشکلات مخابراتی مطروحه و پاسخگویی به تماس مشترکین و صدور دستور رسیدگی به موارد مطروحه، تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب مخابراتی و جلب رضایت مشترکین از اهداف مهم مخابرات منطقه سمنان بوده و مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در جهت رسیدگی به مسائل این عزیزان به کار خواهد بست.
بر اساس این گزارش، موارد و مشکلاتی همچون واگذاری اشتراک تلفن ثابت در روستا، افزایش پهنای باند اینترنت در مناطق روستایی و ارتقاء زیرساختهای اینترنت از سوی مخاطبان مطرح شد که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
گفتنیست این برنامه از ساعت ۹ الی ۱۰ روز سهشنبه ۱۳ دی ماه، با حضور رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مسئول روابطعمومی مخابرات منطقه سمنان برگزار شد.
شایان ذکر است سامانه سامد با شماره تماس ۱۱۱ به عنوان پل ارتباطی میان مردم با مسئولین بوده که مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در این سامانه، پاسخگوی مطالبات مردم میباشند.