وی با بیان اینکه در راستای تبیین از ظرفیت بسیج و سپاه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری استفاده خواهد شد، افزود: از ظرفیت فعالان فرهنگی، رسانه‌ها و کسانی که تریبون دارند نیز بهره گیری خواهد شد.

فرماندار میامی تبیین اقدامات دولت سیزدهم را یکی از راهکارهای امید افزایی و افزایش مشارکت در بین مردم شهرستان دانست و ابراز کرد: یکی از شاخص‌های شهید رئیسی، مردمی بودن این شهید است که باید برای مردم بیان شود.

آشوری با بیان اینکه دغدغه شهید رئیسی مردم بود، گفت: همه ما وظیفه داریم، انسجام را در دستور کار قرار دهیم.

وی درباره اولویت‌های انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت باید در انتخابات پیش را دنبال کنیم، تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات، رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان در انتخابات اسفند ماه رتبه اول مشارکت را در سطح استان کسب کرد، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، انتخابات به عنوان یک پدیده است و صحنه انتخابات صحنه حماسه و عزت است.

آشوری همچنین با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های نا تمام در دولت مردمی شهید رئیسی به بهره‌برداری رسید، گفت: جاده‌های شهرستان و برخی روستاها در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید و مردم طعم این خدمات را چشیدند.