سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان گفت: چالههای مخاطرهآمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه، نقص حفاظها و علائم ایمنی آسیبدیده و ناایمن بیشترین گزارش شکایت از سوی مردم است.
به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان، وحید صداقت، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان ضمن تشریح نوع مشکلات مطروحه توسط مخاطبان سامانه هوشمند ۱۴۱ گفت: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کند.
وی اظهار کرد: در سال جاری، نزدیک به ۸۵ درصد از گزارشات مردمی که در این سامانه ثبت شده، رسیدگی شده است و با فعالیت مستمر راهداران در محورهای مواصلاتی استان، سعی شده تا پاسخگویی به مشکلات مردم به نحو مطلوبی انجام شود.
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان توضیح داد: از مجموع ۲۷۸ گزارش ثبتشده سال جاری در حوزه وضعیت محورهای مواصلاتی استان چالههای مخاطرهآمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه و نقص حفاظها و علائم ایمنی آسیبدیده و ناایمن بیشترین گزارشات را تشکیل دادهاند.
صداقت مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر دانست و گفت: شکایاتها در اسرع وقت پیگیری میشود؛ اما با توجه به نوع شکایت، بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است؛ زیرا در بعضی موارد موانع قانونی وجود دارد و برای رسیدگی به شکایت باید یکسری مراحل طی شود که زمانبر است.
به گفته سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان، کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای این اداره کل ضمن اطلاع از آخرین وضع ترافیکی راهها، شرایط جوی، راههای مسدود و بازگشاییشده، محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها، مشکلات راهها و امثالهم، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.