استاندار سمنان با بیان اینکه ارتقاء کیفیت خدمات دولت به ارباب رجوع در استان پیگیری میشود، گفت: در این راستا آموزش کارکنان دولت و گسترش فرهنگ ارتباط موثر با مردم در دستور کار است.
سید محمد رضا هاشمی در جلسه راهبردی توسعه مدیریت استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مردم ولی نعمتان هستند و هیچ خدمتی بالاتر از انجام کار مؤمن برای رضای خدا نیست، ابراز داشت: در این راستا ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده توسط دولت به ارباب رجوع و آحاد اقشار مردم در استان سمنان مورد رصد قرار میگیرد.
وی ضمن بیان اینکه از وظایف و سیاستهای اصلی شورای راهبری توسعه مدیریت رعایت حق و حقوق مردم است، افزود: برای تحقق این مهم توانمند سازی و آموزش کارکنان دولت و ارتقا فرهنگ ارتباط و برخورد با مردم از طریق تبادل تجارب موفق و اقدامات مطلوب در دستور کار این شورا قرار دارد.
استاندار سمنان با بیان اینکه این شورا پنج کمیته دارد، ابراز داشت: این کمیتهها در چهارچوب ساختارهای مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و ارزیابی عملکرد در راستای بهبود کیفیت خدمات دولت عمل میکند.
هاشمی ضمن تاکید بر اینکه سرعت و دقت در امور با ایجاد افزایش اعتماد و رضایتمندی بین آحاد مردم همراه خواهد بود، تصریح کرد: به منظور میکوشیم تا با ترویج و توسعه بهرهوری کیفیت خدمات و فرهنگ ضمن ارائه آموزش در حوزه سلامت اداری بتوانیم به اهداف فوق در استان سمنان دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه همه ظرفیتها باید برای رسیدن به اهداف مذکور به کار گرفته شود، افزود: میطلبد تا از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان، پژوهشگران، نخبگان، علما، مؤثر ین و غیره در راستای دستیابی بهتر به اهداف شورای راهبری توسعه مدیریت استفاده شود.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.