سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان از برقراری ۲۴ هزار و ۸۰۰ تماس با سامانه گویای ۱۴۱ در بازه ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد.
مهدی مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان با توجه به بارشهای اتفاق افتاده و در پی انسداد مقطعی برخی از محورهای استان سمنان در روز جمعه، ۱۳ بهمنماه، ۲۴ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات تلفن گویای مرکز مدیریت راههای اداره کل استفاده کردند.
سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان با اشاره به اهمیت وجود سامانههای هوشمند جادهای گفت: در این روز، کارشناسان مرکز مدیریت راههای این اداره کل به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان از طریق پاسخگویی تلفنی خدمات دادند.
مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین تماس با سامانه گویای ۱۴۱ در این مدت در روز جمعه به میزان ۱۸ هزار و ۶۰۰ تماس بوده، افزود: در این روز، کارشناسان مرکز مدیریت راهها به یک هزار و ۸۷۰ تماس تلفنی پاسخ دادند.
وی افزود: با رصد دقیق جادهها و اطلاع از شرایط تردد در محورهای بینشهری تلاش شد تا پاسخگویی به تماسهای مردم در کمترین زمان به نحو مطلوبی انجام شود.
سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان سمنان بیان کرد: آگاهی از آخرین وضع ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بینشهری و همچنین اعلام برخی حوادث جادهای از عمدهترین موضوعات تماسهای برقرارشده با سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ بوده است.
مقیمی یادآور شد: سامانه گویای اطلاعرسانی ۱۴۱ بهطور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.