مسؤول ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان سمنان از ارتقای سطح کمی و کیفی نظارتها در بهزیستی سمنان خبر داد.
مجید رمضانپور در آیینی که بهعنوان مسؤول ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان سمنان معرفی شد، اظهار کرد: نیاز است تا بیش از پیش در ارزیابی عملکرد بر نقاط قوت تأکید و با شناسایی نقاط ضعف، اقدامات کاهشی و پیگیرانه را اجرایی و پیشنهادات اصلاحی را به مسؤولان ارائه کرد.
رمضانپور گفت: با توجه به دو سال کرونا در کشور، هماکنون نیازمند ارتقای سطح کمی و کیفی نظارتها هستیم و باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم و این امر به همراهی و همکاری معاونان و رؤسای شهرستانی نیاز دارد.
مسؤول ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان سمنان، یکی از راههای کاهش شکایات را شفافسازی عنوان و اظهار کرد: آشنایی جامعه هدف با قوانین و دستورالعملها یکی دیگر از راههای کاهش شکایات است که باید در این موضوع نیز برنامهریزی و اقدام کرد.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز در این مراسم، وظایف و خدمات این دفتر را حساس و دقیق برشمرد که در سه حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایت نقش مهمی در دستیابی به اهداف و فعالیتهای سازمانی دارد.
وی جابهجایی و تغییرات را در سیستم اداری طبیعی و در جهت بهبود خدمات و استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی بیان کرد.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صبح بخیر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.